همه چیز

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم

همه چیز

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم.علمی و هنری و سلامتی و بهداشتی و روحی و روانی و همه چیززززز

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

سلام دوستای گلم 

من تازه ثبت نام کردم 

امیدوارم بتونم مطالب خاص و جایی هم گفته نمیشه و براساس تجربم در اختیارتون بزارم رو خوشتون بیاد

درمورد چاقی صورت که ما خانم ها هر کاری میکنیم که صورتمون یکم توپولتر بشه که مسلما صورت لاغر و خشک زیاد جذاب نیس .

خیلی راهکارها همه جا میگن از ماسک خیار از خراطین و فیلر و مرطوب کننده و ابرسان و.....

اما یه کاری که خیلی ما بهش توجه نمیکنیم طرز استفاده از روغن های صورت و مرطوب کننده و ابرسانه ..

من به مدت طولانی از ابرسان و مرطوب کننده و روش های خیلی زیادی استفاده میکردم اما متاسفانه همیشه صورتم لاغر بود .

ولی گاهی اوقات که با بی حوصلگی و خیلی سریع میزدم فقط در حدی که وظیفمو انجام داده باشمlaughخیلی جالب بود میدیدم صورتم پر می مونه.متوجه شدم اشتباهه من اینه

همیشه موقع زدن کرم مرطوب کننده یا روغن به شدت و با فشار صورتمو ماساژ میدادم .

و بعد سعی کردم خیلی اروم صورتمو و دستامو مرطوب کننده یا روغن بزنم و جالب بود که صورتم به مرور پرتر شد ...

دیدین تبلیغات کرم ها رو چه ملیح به دستشون و صورتشون کرم میزنن...smiley

واقعا این روش به مرور جواب میگیره وقتی شما روغن یا مرطوب کننده با فشار میزنی باعث میشه تمام چربی های زیر پوستتون رو از دست بدین ..

این راهکار خیلی ساده به نظر میاد اما توجه نکردن بهش هم نتیجه بدی داره 

حالا برعکس بیایین برای شکمتون روغن میزنین با فشار ماساژ بدین این باعث میشه چربی های شکمتون به مرور اب شه البته نه بعدش بیایین یه سه بشقاب ماکارونی چرب بخورین بعد بگین چرا اب نمیشهlaugh چون قطعا رژیم و ورزش تاثیر فوق العاده ای داره .. 

ا

امیدوارم این تجربه من به دردتون بخوره 

خیلی دوستتون دارم 

صورتتون پر و خوشگل بشه الهیkiss

نظرات (۲)

سلام خیلی جالبه 

منم همیشه ماساژ محکم میزدم

منم انجامش میدم 

ممنون از راهکارت

سلام ممنون از راهکارتون

فقط میگن صورت رو ماساژ بدی سفت میشه

حالا کدومو انجام بدیم ?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی