همه چیز

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم

همه چیز

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم

هر چی بلدم و تجربه کردم و نتیجه فوق العاده داشته اینجا بیان میکنم.علمی و هنری و سلامتی و بهداشتی و روحی و روانی و همه چیززززز

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خودپردازدست دوم به خودپردازی گفته میشود که به مشتری ارایه شده و بدلایل زیر باز پس‌گرفته شده

پرداخت نکردن الباقی وجه دستگاه 
نداشتن هوش و ذکاوت کاری‌ کار با دستگاه

مشکلات مالی صاحب دستگاه
مشکلات معیشتی و کاری صاحب دستگاه 
مشکل مکان نصب 
مشکل سو استفاده از سویج بانکی
و مشکل دیگر


تمام خودپردازهایی که شرکت ویرا نگار پردازش به مشتریان ارایه مینماید تا زمان اخرین قسط متعلق به شزکت بوده و در صورت پرداختن نکردن اقساط دستگاه با تجهیزات به نفع شرکت جمع اوری میگردد و تسویه مبالغ پرداختی بعلاوه ضرر به شرکت فروشنده از مشتری کسر میگردد لذا دستگاهایی که جمع اوری شده بصورت استوک در بازار بعد از تاییدیه نهایی و تست های سلامت دستگاه به مشتریانی که خواستار دستگاه دست دوم هستند بفروش میرسد.

 

تمامی دستگاهای دست دومی که شرکت ویرا نگار پردازش به مشتریان تحویل میدهد هر خدماتی که مشتریان بخواهند و نیاز داشته باشند هماننده دستگاهای گارانتی دار این شرکت از خدمات بهره مند میگردند.

 

با این تفاوت که دستگاهای گارانتی دار بابت قطعه هیج هزینه ای پرداخت نمیکنند ولی دستگاهای بدون گارانتی یا دست دوم ،مشتری در هنگام خرابی یا نیاز به قطعه هزینه قطعه بعلاوه هزینه ایاب و ذهاب محاسبه شده و مشتری موظف به پرداخت ان میباشد.

تمامی دستگاها از نظر ظاهری و باطنی تست شده و بدون خط و خش تحویل مشتری خواهد شد.

با توجه به قیمت پایین و منصفانه از طرف شرکت در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت و به دستگاهای دست دوم تسهیلات داده نخواهد شد و فقط بصورت نقدی قابل فروش میباشند.

در حال حاضر ۳ دستگاه خودپرداز دست دوم در حد اکبند موجود است که با قیمت ۲۷ میلیون به فروش میرسد.

09366535562

ویرانگار پردازش
از سال ۱۳۹۰ در زمینه فروش و خرید دستگاه خودپرداز قطعات و لوازم مصرفی و  کارتخوان سیار  و کیوسک فروشگاهی فعالیت ویژه ای دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی